دسته‌بندی نشده

Instagram Hashtags

طبق آموزش تولید محتوا در اینستاگرام پیوند به یک سایت خارجی. پس از تولید محتوا ، نوبت به هشتگ می رسد. در این مقاله به روند تولید محتوای اینستاگرام با استفاده از هشتگ محتوا در اینستاگرام می پردازیم.

می توانید مطالعات زیادی در مورد بهترین زمان ارسال در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام پیدا کنید. اما حقیقت این است که زمان بهینه برای تبلیغات شما بستگی به مخاطبان شما دارد. بهترین راه برای اطلاع از بهترین نتایج اینستاگرام این است که شروع به ارسال کنید و مراقب نتایج خود باشید. روزها و زمان هایی را پیدا کنید که بهترین نتایج را بدست آورید.

خوشبختانه روش تولید محتوا در اینستاگرام. به برنامه های شخص ثالث اجازه دهید تا محتوا را برنامه ریزی کنند: عکس ، فیلم و GIF. اگر از چندین شبکه اجتماعی مهم استفاده می کنید ، من ابزاری مانند SocialPilot را توصیه می کنم (برنامه ها از 30 دلار در ماه با یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه شروع می شود) ، که به شما امکان می دهد تمام حساب های خود را حذف کنید. مدیریت یک مکان این برای مشاغل کوچک مفید است زیرا نیازی به پرداخت چندین ابزار ندارید (و وقت خود را صرف انتقال از یک ابزار به ابزار دیگر می کنید).
SocialPilot به شما امکان می دهد پست ها را در شبکه های اجتماعی خود برنامه ریزی کنید و برخی ویژگی های اضافی را که ممکن است برای اینستاگرامی ها مفید باشد ارائه می دهد:
عکسهای رایگان از کتابخانه داخلی خود را برای اشتراک گذاری در حساب Instagram خود پیدا کنید.
پست های اینستاگرام خود را با فیلترها ، جلوه ها ، متن و سایر گزینه های ویرایش سفارشی کنید.
لطفا عکسهای خود را علامت گذاری کنید.
برای نحوه تولید محتوا در اینستاگرام پیوند به یک سایت خارجی. و برای اجرای استراتژی محتوای خود با اعضای تیم همکاری کنید.

چگونه محتوای بازاریابی خود را در اینستاگرام بهینه سازی کنیم

وقتی یک برنامه خوب و محتوای شگفت انگیز برای ارسال دارید ، چگونه می توانید نتایج اینستاگرام خود را بهبود بخشید؟ در اینجا چند روش برای افزایش دسترسی ، بهبود تعامل و افزایش موارد زیر آورده شده است.
هشتگ های مربوطه را اضافه کنید
هشتگ ها بخش بسیار مهمی از نحوه ایجاد محتوا در اینستاگرام هستند. هشتگ های مناسب (و تعداد هشتگ های مناسب) می تواند به شما در جذب مخاطب و دنبال کننده بیشتر کمک کند.

اگر شما یک برند بزرگ و باهوش هستید ، لازم نیست همیشه از هشتگ استفاده کنید. اما اگر شما یک کسب و کار کوچک یا متوسط ​​هستید ، مطمئن شوید که به هشتگ ها توجه زیادی دارید و حداقل از یکی از پست های خود استفاده می کنید. در غیر این صورت ، دسترسی به افراد بیشتری را از دست خواهید داد.

قبل از به اشتراک گذاشتن برخی از روش های توصیه شده برای استفاده از هشتگ های اینستاگرام برای استفاده از هشتگ ها در اینستاگرام ، اجازه دهید نگاهی به انواع مختلف هشتگ ها در اینستاگرام بیندازیم.

هشتگ های برند – اینها هشتگ هایی هستند که شما ایجاد می کنید و منحصر به برند شما هستند. طبق آموزش تولید محتوا در اینستاگرام ، می توانید از آنها برای ساختن نام تجاری خود و تبلیغ محتوای تولید شده توسط کاربران استفاده کنید. اگر در حال ایجاد هشتگ مارک دار هستید ، مطمئن شوید که مختصر ، آسان برای نوشتن و به یاد ماندنی است. در اینجا نحوه استفاده Adobe از هشتگ های مارک دار در نمایه شما آمده است:

هشتگ های صنعتی: این هشتگ ها مربوط به صنعت خاصی هستند ، مانند #عکاس #. این نوع هشتگ معمولاً بسیار محبوب است و ده ها میلیون پست دارد.

هشتگ های طاقچه: اگر #عکاس در صنعت هشتگ باشد ، هشتگی مانند #foodphotographer یک هشتگ طاقچه خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا