دسته‌بندی نشده

کنترل ظاهر در آموزش رویت – سبک های شی

Revit تکنیک ها و دستورالعمل های زیادی برای تنظیم ظاهر شی دارد. این می تواند برای کاربران Revit گیج کننده باشد ، چه جدید باشد و چه مدت زمانی که از آن استفاده می کنند. شرایط داخل جعبه معمولاً برای شروع کافی است. با این حال ، ما هنوز هم باید متناسب با شرایط خود ظاهر را تغییر دهیم. CONTINUE

تنظیمات رایانه را نصب کنید

این بار ، خواهیم دید که چگونه چیزی در مفهوم Revit تغییر می کند. از اصول اولیه گرفته تا تصاویر.

به سبک Revit
اولین چیزی که باید بدانید استفاده از وسایل سبک است. سبک ها نحوه نمایش همه چیز را در هر نمایش Revit حکم می کنند. اگر آن را اینجا تغییر دهید ، به نظر می رسد کل صحنه تغییر خواهد کرد.

در Revit Ribbon> Management> Set window می توانید به ابزارها دسترسی پیدا کنید.

سبک_فیلم_موضوع

پس از کلیک بر روی نماد ، کادر گفتگوی سبک های Object را در زیر مشاهده خواهید کرد. در اینجا 4 برگه وجود دارد. سبک های آبجکت به شما امکان می دهد شکل اشیا مدل ، اشیا ann حاشیه نویسی ، اشیا مدل تحلیلی و اشیای وارد شده را کنترل کنید.

جدول تعداد ستون ها را نشان می دهد ، سمت چپ ترین ستون گروه شی است. در سمت راست همانطور که در نماهای شما نشان داده می شود خاصیت شی است.

اشیا__استایل

وزن خط شی
بیایید سبک درب ها را بررسی کنیم.

وزن خط برای طرح درب 1 است و هنگامی که برش داده می شود وزن خط 2 است. این بدان معنی است که در هنگام استفاده از نازکترین خط از نظر ارتفاع ، برش و نمای سه بعدی استفاده می شود. اینها معمولاً درها را نمی برند.

هنگام برش درب در نمای پلان ، وزن خط ضخیم تر خواهد شد. او از 2 استفاده می کند. به یاد داشته باشید ، درب در طرح طبقه مطابق تعریف شده در خط دید بریده شده است. اگر با دامنه نمایش آشنا نیستید ، باید این مقاله را بخوانید. و البته اگر برای برش درب خط برش قرار دهید ، از وزن خط 2 نیز استفاده خواهد شد.

سبک_درها

بیایید در مورد آن حتی بیشتر صحبت کنیم.

تصویر زیر را ببینید. تصویر سمت چپ نشان می دهد که خط نمایشگر ارتفاع مدل شما را به کجا می برد و یک صفحه نمایش ارتفاعی ایجاد می کند. تمام اشیا جلوی این خط در نمای ارتفاع قابل مشاهده خواهند بود.

همانطور که مشاهده می کنید درب 106A بریده نشده است. تصویر صحیح نشان می دهد که نمای قطعات کجا مدل شما را برش می دهد. در اتاق خشکشویی نیز بریده نشده است.

خط مقطع در ارتفاع و طرح

حال بیایید ببینیم چگونه یک نقشه طبقه ایجاد می شود. خط نمی کند. (2) جایی است که مدل ایجاد نمای برنامه بریده می شود. می توانید برش دیوار ، در و پنجره را اینجا ببینید. سپس آنها از وزن خط که در ستون برش تعریف شده استفاده می کنند.

 

اشیا of از رنگ و خط الگو
برای رنگ و خط الگو ، فقط یک ستون در دسترس مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر روی سلول و انتخاب رنگ یا الگوی دیگری می توانید رنگ یا الگوی دیگری را انتخاب کنید.

اصلاح_پترنها_مشکلات_پترالین

اشیا مادی
آخرین ستون مربوط به مواد شی است. اگر مواد موجود در نوع شی <بر اساس دسته> تنظیم شده باشد ، اشیا approximately تقریباً از این ستون استفاده می کنند.

توسط_مقوله_مواد

شرط دیگری که از این شی استفاده خواهد کرد ، این است که سطح جزئیات را روی سطح خشن قرار دهید. شی بدون توجه به آنچه در نوع شی تعریف کرده اید ، از ماده تعریف شده در اینجا استفاده خواهد کرد.

Revit_Detail_Level

Revit از مواد نوع شی فقط زمانی استفاده می کند که سطح جزئی یا جزئی جزئیات را تعیین کنید.

موضوع زیر مجموعه
علامت (+) را در سمت چپ دسته شی کلیک کنید. زیر مجموعه های ذکر شده در آنجا را مشاهده خواهید کرد. بیشتر اشیا مدل دارای زیر مجموعه هستند.

در این مثال زیر مجموعه ها برای ویندوز.

windows_sub_categories

می بینید که می توانید برای هر زیر گروه سبک هایی مانند قاب پنجره ، شیشه و غیره تنظیم کنید.

به طور معمول ، زیر مجموعه ها برای اشیا in در ویرایشگر خانواده تعریف می شوند. به عنوان مثال ، این پنجره زیر در Family Editor باز می شود.

اگر کادر پنجره را همانطور که در زیر نشان داده شده انتخاب کنم ، می بینم که زیر شاخه اشیا Prime / Mullion است.

 

frame_sub_category

بیشتر نام های زیر مجموعه خود به خودی خود توضیح می دهند ، اما ممکن است لازم باشد خانواده را در ویرایشگر خانواده باز کنید تا زیر گروه ها را بررسی کنید.

لیست فیلترهای دسته بندی
دسته هایی که در لیست سبک های شی مشاهده می کنید معمولاً اشیا معماری هستند. اگر با یک بسته Revit در Building Design Suites کار می کنید ، تمام طعم های Revit را دارید. برای مشاهده انواع دیگر دسته ها ، مانند دسته های ساختار ، باید لیست فیلترها را تغییر دهید. می توانید انواع مختلفی را از لیست انتخاب کنید.

فیلتر_ لیست دسته بندی ها

خلاصه
Object Styles تنظیمات اساسی برای کنترل ظاهر اشیا است. اگر می خواهید ظاهر جسم را در همه نماها تغییر دهید ، باید از اینجا شروع کنید. ما در اینجا فقط اشیا مدل را پوشش می دهیم ، اما اشیا حاشیه ای ، تحلیلی و وارداتی مشابه هستند. در آنجا نیز همین قوانین اعمال می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا