دسته‌بندی نشده

چگونه یک بنر عالی ایجاد کنم؟

در این مقاله از آموزش طراحی بنر قصد داریم به این سوال که چگونه یک بنر عالی ایجاد کنم؟ پاسخ دهیم. در اینجا می توانید از آموزش های بیشتر کمک بگیرید و با صفر تا صد کار آشنایی بیابید. آموزش طراحی بنر با فتوشاپ یکی از محبوب ترین ها در بین کاربران می باشد.

چگونه یک بنر شگفت انگیز ایجاد کنم؟

در واقع 6 قسمت برای طراحی موفق بنر وجود دارد. اینها هستند:

اندازه
پس زمینه
عنوان اصلی
زیر متن
CTA (فراخوان اقدام)
تصویر محصول

به علاوه قسمت 7 که معمولاً نادیده گرفته می شود ، اما فوق العاده مهم است:

صفحه فرود
ما از برج های بنر به هر قسمت نگاه خواهیم کرد.

چه اندازه های بنر را باید ایجاد کنم؟

طبق مطالعه ما ، 89٪ از کل نمایش تبلیغات بنر از چهار اندازه زیر تشکیل شده است:

مستطیل متوسط ​​300 × 250 ، 40٪ از سهام
728 × 90 تابلوی امتیازات – 25٪ از سهام
رهبران موبایل 320 × 50 – 12٪
آسمان خراش 160 × 600 عرض – 12

اگر به تازگی در تبلیغات نمایشی شروع می کنید ، ممکن است عاقلانه باشد که بر روی چهار اندازه رایج تمرکز کنید ، زیرا آنها بخش عمده ای از نیازهای تبلیغاتی شما را پوشش می دهند. خوب ، حالا که بهترین اندازه های بنر را پایین آورده اید ، بیایید با چیزهای جالب شروع کنیم. طراحی واقعی بیایید از پس زمینه شروع کنیم.

 نحوه انتخاب پس زمینه مناسب برای بنرهای خود

اصولاً برای انتخاب پس زمینه در آموزش طراحی بنر  برای تبلیغات نمایشی خود ، دو روش وجود دارد.

پس زمینه یک رنگ است
پس زمینه عکس
اگر می خواهید بدانید چه زمانی از کدام یک استفاده کنید ، به خواندن ادامه دهید.

  • پس زمینه رنگ ثابت در آموزش طراحی بنر پیام را افزایش می دهد و یک تضاد طبیعی با پس زمینه سفید CTA ایجاد می کند.
  • هیچ حواس پرتی از عنوان ، به ویژه قوی (یا از چهره زیبا سینا) وجود ندارد.
  • اگرچه پس زمینه با رنگ های محصول مطابقت دارد ، اما عکس محصول با تی شرت مشکی متضاد سینا به زیبایی قاب گرفته شده است.
  • آرم سنگین آبی روی زمینه نارنجی به وضوح قابل مشاهده است.

چه زمانی باید از پس زمینه یکرنگ برای تبلیغات بنری خود استفاده کنم؟

اگر بسیاری از اتفاقات در آموزش طراحی بنر مانند جعبه سنگین در محصول شخصی شما رخ دهد ، ممکن است ایده خوبی باشد که با بسیاری از جزئیات دیگر در پس زمینه حواس بیننده را پرت نکنید.

همچنین ، اگر افرادی در تبلیغات خود داشته باشید ، آنها معمولاً روی پس زمینه یکرنگ و همچنین یک رمز ورود یا پیام محصول بسیار عالی کار می کنند. نکته اصلی این است که پیام خود را انتقال دهید و بدون حواس پرتی زیاد آن را سریع انجام دهید.

پوستر عکس پس زمینه

اگر کالای فیزیکی در آموزش طراحی بنر برای نمایش در بنرهای خود ندارید ، ممکن است ایده خوبی باشد که مانند دل هنگام تبلیغات خدمات ابری خود ، با یک تصویر پس زمینه همراه شوید:

تبلیغ بنر دل EMC

آنها با پس زمینه ای نسبتاً نامرتب به سراغ این تبلیغات در آموزش طراحی بنر  نمایشی رفتند ، اما مطمئن شدند که پست آنها به وضوح با پس زمینه در تضاد است. هیچ شخص مشهوری در این تبلیغ وجود ندارد و هیچ کالای واقعی وجود ندارد ، بنابراین آنها ترجیح دادند پیام تغییر خود در IT را با پس زمینه آینده نشان دهند.

چه زمانی باید از تصاویر پس زمینه برای بنرهای خود استفاده کنم؟

  • اگر محصول فیزیکی برای نمایش ندارید
  • اگر محصول شما انتزاعی است و فکر می کنید می توانید آن را با یک تصویر بهتر نشان دهید
  • به طور کلی ، اصلی ترین نکته ای که باید در انتخاب پس زمینه بنر خود در نظر بگیرید ، کنتراست است.

آیا می خواهید محصولات شما به اندازه کافی برجسته شوند که بیننده با یک نگاه ببیند – یا می خواهید قبل از پیمایش در قسمت بعدی صفحه ، با تصاویر زیبا توجه بیننده را جلب کنید.

مقایسه بنرهای Walmart و قیمت خریدار

صادقانه بگویم ، ترجیح می دهید روی کدام یک از این دو بنر تبلیغاتی کلیک کنید؟

من می دانم که می خواهم رأی دهم تمام روز هفته را ترک کنم – و این به این دلیل نیست که من یک طرفدار خاص والمارت هستم.من نمی دانم با شما چه کنم ، اما حتی خواندن همه چیزهایی که پرچم مناسب سعی دارد به من بگوید مشکل است. خیلی زیاد اتفاق می افتد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا