دسته‌بندی نشده

نگاهی به اعصاب در آموزش سینمافوردی

در راهنمای امروز آموزش سینمافوردی به زبان فارسی ، جیمی فولکنر ما را از طریق ابزار نروژی موجود در 4D Cinema – برف پاک کن ، روحانی ، هایپرنورب ، ترنر ، اکسترودر و سقف راهنمایی می کند! اجازه بدید ببینم …

سطح 1
برف پاک کن NURS ابزاری است که از دو جسم ، یک خط نقطه ای و یک دایره یا N استفاده می کند. نخ های استخوانی مانند کناری برف پاک کن NURS دو جسم را با هم ترکیب می کند ، از خط شی در خارج و به طور کلی استفاده می کند و دیگری طول و منحنی را تعیین می کند.

برای آموزش صفر تا صد سینما فوردی ، Cinema4D را باز کنید!

مرحله 1 شکل
سطح 2
اکنون ، دوربین را به پورت پیش نمایش منتقل کنید تا خط سبز و قرمز (حرکت) مانند تصویر زیر باشد – اکنون ما در حال بررسی انتقال Z هستیم. ما این کار را انجام می دهیم تا بتوانیم دقیقاً آنچه را که ایجاد کرده ایم قرار دهیم.
.

مرحله 3
یک مکعب از ستون فقرات را از نخاع برداشته و آنچه در تصویر زیر نشان داده شده نشان دهید.

مرحله 4
اگر هنگام ایجاد آن از آنچه را ترسیم کرده اید راضی نیستید ، می توانید به جای حذف کل خط ، از تابع انتخاب زنده برای گرفتن امتیاز و انتقال آنها به صورت تعاملی برای تغییر شکل خط استفاده کنید.

هنگامی که ستون فقرات خود را ایجاد کردید ، بروید و یک حلقه را از سطح ستون فقرات بگیرید و همچنین ابزاری را که Norva از سطح Norbes جارو می کند ، بگیرید.

مرحله 5
اکنون در جسم مدیر ، استخوان دایره و استخوان ردیف را بگیرید و آنها را به داخل جسم بکشید ، همانطور که نشان داده شده است.

مرحله 6
حالا باید ببینید که جسم شما ضخیم است! اساساً ، ما برای ایجاد شی جدید ، دایره را در امتداد خط عبور داده و یا “جارو” می کنیم. می توانید با کلیک بر روی شی circle دایره و کاهش آن با کمک ابزار مقیاس (میانبر T) ، این مورد را به صورت تعاملی ویرایش کنید. هنگامی که دایره را کمی کاهش دادید ، باید مانند این موارد را حفظ کنید.

مرحله 7
و این اصول اولیه جارو نروژی است! بدیهی است که شما می توانید این اشیا را به هر شکل و شکلی که می خواهید ایجاد کنید ، خواه ایجاد مجسمه های تزئین شده ، سیم و کابل ، یا حتی پانل های دیواری باشد. این ابزاری بسیار مفید است که می تواند واقعاً سرعت کار شما را افزایش دهد.

اکنون به سمت رگها حرکت خواهیم کرد. این ابزار برای ایجاد اشکال ارگانیک بسیار مفید است و می تواند در زمان مدل سازی شما صرفه جویی زیادی کند. در اصل با دو برابر شدن چند ضلعی ها شکل جسم را تغییر می دهد ، در حالی که ساختار کلی را صاف می کند تا لبه صافی به شما بدهد.

با گرفتن یک مکعب شروع کنید. اگر اکنون بیش از حد عصبی هستید ، و مدیر شیject مکعب را به سمت جسم بیش از حد عصبی می کشد ، خواهید دید که بیش از حد نورون ها مکعب ما را به یک دامنه تبدیل می کنند – نه آنچه ما می خواهیم! اگر اکنون مکعب را انتخاب کرده اید ، به مدیر ویژگی های آن بروید و تعداد قسمت ها را افزایش دهید ، کل شی خیلی بیشتر تاس به نظر می رسد ، اما در گوشه ها صاف باقی می ماند.

مرحله 8
تنظیمات نشان داده شده در بالا به مکعبی منجر می شود که به صورت زیر است:

مرحله 9
اکنون بر روی ابزار انتخاب زنده کلیک کنید تا مکعب قابل ویرایش شود (میانبر C). اگر در حال درک ابزار چند ضلعی هستید می توانید چندین چند ضلعی را انتخاب کنید. در اینجا من همه چند ضلعی هایی را که وسط صورت این مکعب را تشکیل می دهند ، انتخاب کرده ام.
.

مرحله 10
اگر اکنون به Building> Extrude (یا استفاده از میانبر D) بروید ، بر روی viewport راست کلیک کرده و بکشید تا ببینید که چند ضلعی ها به داخل یا خارج خرد شده اند ، اما همچنان آن لبه منحنی و زیبا را حفظ کرده اید. با خیال راحت با آن آزمایش کنید تا ببینید چه شکل هایی را می توانید ایجاد کنید!

مرحله 11
برخی تنظیمات نیز وجود دارد که می توانید آنها را در مدیر ویژگی شی object hypernurbs تغییر دهید. شما می توانید زیرمجموعه های اضافی اضافه کنید تا لبه های صاف جسم به طور مساوی تقسیم شده و صاف به نظر برسند تقسیم بندی انواع مختلفی نیز دارد ، هرچند که من شخصاً از نوع Linear 7 استفاده می کنم ، زیرا فکر می کنم در اقتباس های نهایی من کمی نرمتر از Cat vs Clark به نظر می رسد.

مرحله 12
اما حالا ، اگر نمی خواهید مکعب کامل اینگونه خم شود ، چه می کنید؟ خوب ، اگر از ابزار چند ضلعی برای انتخاب مجدد چند چند ضلعی در قسمت بالا استفاده می کنید ، سپس کلید کامل / نقطه را نگه دارید و ماوس را به چپ و راست بکشید ، می بینید که این لبه ها بین صاف و سخت حرکت می کنند. خاطر نشان. این وزن گیری لبه نامیده می شود و هنگام افزودن لبه های سخت به سایر اشکال آلی می تواند بسیار مفید باشد.

مرحله 13
حالا بیایید با ماشین تراش شروع کنیم. ابزار تراش تراش ابزاری بسیار کاربردی است که هنگام ایجاد اشیا objects دایره ای / استوانه ای مانند لیوان ، بشقاب و کاسه از آن استفاده می شود. اساساً ، راهی را طی می کند و آن را حول یک رویکرد تعریف شده می چرخاند. با چرخش ، خط لبه های جسم را دیکته می کند و یک مدل ذره ذره می سازد. این یک ابزار بسیار بسیار مفید است!

با گرفتن ستون فقرات مکعبی شروع کنید (که قبلاً در قسمت swap swatches در بالا استفاده می شد) ، به خروجی نمای جلو بروید و طرحی شبیه به شکل زیر ایجاد کنید ، که همانطور که در ثانیه خواهید دید ، در واقع یک مقطع یک فنجان است!

مرحله 14
اکنون که خط منبع خود را انجام دادید ، به پالت Norbes بروید و ابزار Norbes را در ماشین تراش بگیرید. اگر اکنون جسم ردیف خود را به جسم تراش می کشید ، باید چیزی مانند این برای شما باقی بماند:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا