دسته‌بندی نشده

آموزش طراحی کارت ویزیت و بررسی نکاتی که در مورد شما می گوید

یکی از ابزار های مهم و کاربردی که به پیشرفت و توسعه ی کار شما منجر می شود و بازاریابی را آسان تر می کند استفاده از کارت ویزیت است. برای تجارت های امروزی، کارت هات ویزیت بسیار ضروری هستند. شما می توانید به سادگی با دوره آموزش طراحی کارت ویزیت مهارت های لازم برای این کار را یاد بگیرید.

تغییر و ارائه تجارت خود به مشتریان برای مبتدیان بسیار شرم آور و مفید است وقتی مشتری مقاله شما را به شما تحویل می دهد و شما آن را نادیده می گیرید. یک تجارت آنلاین به شما امکان می دهد خود را علامت گذاری کنید نه اینکه فقط با تلفن خود تماس بگیرید. با ارائه یک مورد تجاری به مشتری ، این توانایی را دارید که خود را از طریق نمایش متنی و تصویری معرفی کنید. هزینه های تولید و تجارت و تولید کم و مزایای آن زیاد است. وقتی آنها بیانیه ای به دنیای تجارت می دهند.

 

هنگامی که مدارک تجاری کامل شد ، باید به شما و شرکت شما منتقل شود. رنگ ، محتوا ، طرح ، تایپوگرافی ، کاغذ و همچنین اندازه تجارت کاغذ به عنوان نشانه های روشنی در مورد شش مشتری بالقوه شما و اینکه چرا مشتری ممکن است برجسته باشد نشان داده می شود. هنگام انجام تجارت ، به همان اندازه مهم است که پیام مهم را ارائه دهید و همچنین کارت شما متفاوت از سایر مقالات باشد.

مقاله سیاست تجاری
هنگام برنامه ریزی برای کسب و کار ، اطلاعات موجود در فرم باید شامل نام و نام خانوادگی ، آدرس تجارت ، آدرس ایمیل ، شماره تلفن دفتر ، شماره تلفن همراه ، آرم شرکت و آدرس وب در صورت وجود باشد. مطمئن شوید که نام شما مهمترین متن روی کاغذ است تا مشتریان در هنگام مراجعه به کارت شما بتوانند به سرعت نام شما را پیدا کنند. نام تجاری شما نه تنها باید دارای نام و اطلاعات شما باشد ، بلکه داشتن نامی از آنچه شرکت شما می تواند انجام دهد نیز مهم است.

مهم است که اندازه تجارت کاغذ شما از 3.5 اینچ در 2 اینچ بیشتر نباشد. این معیار استاندارد برای کاغذهای تجاری و همچنین جیب های کیف پول است. اگر مشاغل شما در رانندگی مشتری دشوار است ، اگر خیلی مهم نیست آن را کنار بگذارید. همچنین باید کارت های خود را همیشه با خود ببرید. استخدام یک شرکت کارت ویزیت و گوش سگ همیشه منجر به نمایندگی ضعیف شرکت شما می شود.

گوشت و پنیر
وقتی مطالب و عکس کاغذ خود را مشاهده کردید ، از خود بپرسید “چه چیزی کارت من را کنار می گذارد؟” واقعیت امر این است؛ کارت شما فقط یک منظره است مگر اینکه آن را با بقیه ذخیره کنید. اگر ارزان قیمت را انتخاب کنید و پهنای باند کمتری داشته باشید ، خود را گول می زنید. از طرف دیگر ، تمرکز ضعیف ، می تواند جزئیاتی را هنگام چاپ از دست بدهد ، و ممکن است دسترسی به نوشتن را که اغلب توسط مشتریان نوشتن استفاده می شود ، محدود کند. یافتن تعادل بین چیزها و طرح ها در انتخاب مشاغل کارت مهم است.

کارتهای بازرگانی حق بیمه Marsid-M & M Group

خلاقیت بالا شاید بتواند مشتری بالقوه ای را به خود جلب کند. این در صورتی است که با مشتری جدی روبرو هستید. با این حال ، انتخاب یک ماده غیر کاغذی که شامل برشهای زاویه دار ، گوشه های دمدمی مزاج و پشتی های جالب باشد نیز می تواند به عنوان خنک ، مدرن و ابتکاری تلقی شود. این برای افرادی مانند هنرمندان یا طراحان گرافیک که سعی می کنند از نظر مشتریان مد روز به نظر برسند از اهمیت برخوردار است. مشاغل کوچک حتی تمایل دارند که مطالب جالب و جالب را بر روی کارت خود قرار دهند تا مشتری آنها دائماً آن را ببیند. برخی از این کارت ها ممکن است حاوی USB ، یک برنامه فوتبال حرفه ای یا حتی آهن ربا باشند.

تایپوگرافی
تایپوگرافی و طراحی کارت ویزیت هنگام تصمیم گیری برای استفاده از فونت و فاصله بین متن ، مهم است که درک کنیم خواندن کاملاً ضروری است. همچنین مهم است که درک کنیم انتخاب فونت شخصیت شما را توصیف می کند و صدای برند شما را بیان می کند. توجه داشته باشید که فونت های سرگرم کننده و مدرن می توانند جدی بودن شرکت شما را تضعیف کنند. مهم نیست که درک کنیم که بعضی اوقات خواندن فونت های خالی دشوار است.

روانشناسی رنگ
انتخاب رنگ کارت ویزیت می تواند چیزهای زیادی در مورد کاریزمای شما به مشتری بالقوه بگوید. در انتخاب دوباره رنگ ها بسیار مهم است که درک کنید کارت شما باید آسان خوانده شود. انتخاب یک رنگ سنتی مانند سفید بسیار ایمن و محافظه کارانه است. با این حال ، متمایز شدن از بلیط های دیگر دشوار است. اگر او رنگ مشکی را انتخاب کند ، آنها قدرت و جدیت نشان می دهند اما رنگ سیاه می تواند رمز و راز را نشان دهد و حتی می تواند مشتری را بترساند. مشابه قرمز ، رنگ قرمز بسیار شدید و پرشور است ، اما همچنین می تواند مشتری را بترساند. رنگ آبی اغلب پیام شما را صادقانه و قابل اعتماد می رساند ، اما همچنین نشان دهنده آرامش و آرامشی است که مشتری شما ممکن است آن را به عنوان تنبلی درک کند. رنگ زرد بسیار نشاط آور است و ذهن را تحریک می کند. با این حال ، ممکن است در چشم کشیده شود. به همین دلیل هنگام انتخاب رنگ یادآوری این موارد مهم است.

چرخ رنگی معمولی – معنای رنگ ها

اکنون که شما درک کلی از نحوه ایجاد کارت ویزیت دارید ، در اینجا در Marsid M&M Group ، ما آماده کمک و کمک به شما در تمام نیازهای کارت ویزیت شما هستیم. ما با هر کیفیت و همچنین هر مقدار کارت ویزیت چاپ می کنیم. کارکنان مجرب ما حتی می توانند به شما کمک کنند کارت خود را کاملاً طراحی کنید. با جدیدترین تجهیزات ما کالای تمام شده ای که به دست می آورید بیش از انتظارات شما خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا