دسته‌بندی نشده

آموزش طراحی کارت ویزیت با استفاده از فتوشاپ

برای طراحی کارت ویزیت نرم افزار های مختلفی وجود دارند که در سطح اینترنت قابل دسترسی و دانلود هستند و به طراحی یک کارت مناسب و دلخواه شما کمک می کنند. یادگیری این نرم افزار ها علاوه بر اینکه باعث گسترش مهارت و دانش شما در این زمینه می شود می تواند برای شما سرگرم کننده و جذاب باشد. یکی از ابزارهایی که در این مورد استفاده می شود ابزار فتوشاپ است که در ادامه شما را با آن آشنا می کنیم. همچنین متن های مرتبط بسیاری را در زمینه ی آموزش طراحی کارت ویزیت می توانید با اندکی جستجو پیدا کرده و استفاده کنید.

 

اگر یک کارت ویزیت ساده و شیک طراحی شده توسط یک حرفه ای می خواهید ، می توانید از استودیو Envato سفارش دهید. در اینجا چند گزینه برای شما وجود دارد:

1. طراحی کارت ویزیت حرفه ای توسط randbusters
طراحی کارت ویزیت حرفه ای توسط randbusters
تنها با پرداخت 50 دلار می توانید یک طرح کارت ویزیت مدرن ، منحصر به فرد ، ساده و تمیز را در قالب های مختلف دریافت کنید. خونریزی با فایل برداری یا فتوشاپ و فایل jpg با وضوح بالا آماده چاپ است.

این طراح بیش از 1500 شغل را در استودیوی Envato با 100٪ پیشنهاد مشتری به پایان رسانده است.

تبلیغات
2. کارت ویزیت خلاقانه از Astralgirl

آیا به دنبال چیزی خلاقانه تر هستید؟ Astralgirl کارت ویزیت های خلاقانه ، حرفه ای و محاوره ای برای تجارت شما طراحی می کند. این سرویس فقط 40 دلار است و 100٪ پیشنهاد دارد.

3. کارت ویزیت قدیمی از SAO Studio

اگر به دنبال خدمات با کیفیت ، سریع ، قابل اعتماد و بدون دردسر هستید و می خواهید اطمینان حاصل کنید که بهترین نتیجه را برای سرمایه گذاری خود دارید ، این طراح برای شما مناسب است.

SAO Studio با سالها تجربه در صنعت طراحی می تواند به شما کمک کند بهترین کارت ویزیت را برای تجارت خود کسب کنید.

4. Cihanzengin طراحی کارت ویزیت منحصر به فرد و مدرن

این ارائه دهنده کارت ویزیت حرفه ای ، تمیز و مدرن را برای شما طراحی خواهد کرد. پرونده های آماده چاپ را در قالب های مختلف از جمله نشانگر سرریز و PDF قابل ویرایش (قابل ویرایش در Adobe Illustrator) دریافت خواهید کرد. همچنین پرونده ها را در قالب Indesign دریافت خواهید کرد.

Envato Studio طراحان کارت ویزیت زیادی دارد ، بنابراین آنها را بررسی کنید و مطمئن شوید که یکی از موارد مناسب شما را پیدا کرده است.

غیر از این ، دستورالعمل های گام به گام نحوه انجام این کار را خودتان بخوانید.

2 میلیون + افزونه ، قلم ، تصویر و دارایی خلاقانه فتوشاپ و ایلوستریتور
هزاران افزونه ، فونت ، عملکرد ، ایستگاه از پیش تنظیم ، تصاویر و موارد دیگر Photoshop و Illustrator را با عضویت در Envato Elements بارگیری کنید. دسترسی نامحدود به کتابخانه ای رو به رشد که میلیون ها سرمایه و دارایی خلاقانه در آن رشد می کند ، داشته باشید.

سبک ها و جلوه های متن
با یک کلیک الگوهای چاپی خیره کننده ایجاد کنید.
زمینه ها ، تصاویر و نمادها
تصاویر مدرن برای تنظیم دقیق پروژه بعدی شما.
جلوه های عکس
جلوه های عکس برای ایجاد جلوه های زیبا در عرض چند ثانیه.
مرحله 1
خوب ، اولین کاری که باید انجام دهیم ایجاد یک سند جدید است. بسته به جایی که قصد چاپ کارت های خود را دارید ، ممکن است به ابعاد مختلفی نیاز داشته باشید. چاپگر مورد استفاده من در سیدنی دارای اندازه کارت پیش فرض 90 mm x 55 mm است.

با این حال ، هنگام ارسال موارد به چاپگرها ، باید نوعی حاشیه در اطراف تصویر به نام Bleed اضافه کنید. در واقع خونریزی نواحی اطراف لبه های طرح شما است زیرا تصویر همچنان از جایی که چاپگر قصد برش کاغذ را دارد عبور می کند. به این ترتیب ، اگر برش از هر طرف به میلی متر برسد ، در انتها با کاغذ خالی در لبه ها مواجه نخواهید شد. اینکه چقدر فضای برای حاشیه اختصاص می دهید به چاپگر شما نیز بستگی دارد. به طور کلی ، 3 میلی متر – 5 میلی متر مقدار خوبی از خونریزی است.

به دلیل عجیب بودن در فتوشاپ (که بعدا خواهید دید) ما از مقدار 3 میلی متر استفاده خواهیم کرد. بنابراین هنگام ایجاد تصویر ، به جای اینکه آن را 90 میلی متر بلند کنیم ، آن را 90 میلی متر + 3 میلی متر برای حاشیه سمت چپ + 3 میلی متر برای سمت راست = 96 میلی متر می سازیم. به همین ترتیب با عرض ، آن را 55 + 3 + 3 = 61 میلی متر می کنیم.

همچنین توجه داشته باشید که از آنجا که ما در حال ساخت چیزی برای چاپ هستیم ، باید وضوح تصویر را بر روی 300 dpi تنظیم کرده و حالت رنگ را روی CMYK تنظیم کنید. بعداً در مورد حالت رنگ بیشتر صحبت خواهیم کرد ، اما با وضوح ، باید توجه داشته باشید که 300 dpi اساساً به این معنی است که اطلاعات تصویر بیشتری در دسترس است بنابراین می توانید چاپ واضحی داشته باشید.

اگر شما هرگز مجبور به ایجاد یک پوستر بزرگ هستید ، گاهی اوقات می توانید با کمتر از 120 dpi فرار کنید ، اما این واقعا به میزان نگاه یک شخص در کار شما بستگی دارد. اگر در حال چاپ با سرعت 120 dpi هستید کیفیت از نزدیک بسیار ضعیف است. اگر این یک پوستر غول پیکر است (متر و نه سانتی متر فکر کنید) ، می توانید رد شوید. به هر حال از آنجا که این کارت ویزیت است ، باید آن را 300dpi بسازیم تا چاپ خوب و با کیفیتی داشته باشد.

گام 2
پس از ایجاد سند ، اولین چیزی که باید اضافه کنیم چند راهنما برای توضیح مکان لبه های کارت ویزیت و محل روانگرایی است. بنابراین ابتدا Ctrl-R را بزنید تا خط کش ها را اجرا کنید. اکنون برای افزودن راهنماها ، می توانید بر روی خط کش کلیک کرده و راهنماها را به داخل سند بکشید ، یا برای روش دقیق تر ، به View> New Guide بروید و سپس موقعیت افقی 3 میلی متر به آن بدهید. یک بار دیگر با موقعیت عمودی 3 میلی متر تکرار کنید. سپس دو بار دیگر با Vertical / 58mm و Landscape / 93mm تکرار کنید.

 

مرحله 3
اکنون باید یک بوم خالی مشابه شکل زیر با چهار راهنما داشته باشید که هر کدام از لبه آنها 3 میلی متر فاصله دارد.

مرحله 4
حالا چون من این کارت را برای مسابقه کارت فریلنس سوئیچ درست کردم ، مجبور شدم از یک آیتم از بسته هدایای آرسنال از وکتورها و بافت ها استفاده کنم. من این بافت دوست داشتنی بتن را انتخاب کردم زیرا زیبا و شهری به نظر می رسد! با مراجعه به وب سایت آرسنال و کلیک روی قسمت رایگان می توانید پارچه را بارگیری کنید.

مرحله پنجم
بنابراین پس از چسباندن بافت ، Ctrl-T را زدم تا تقریباً به اندازه صحیح تبدیل شود. حالا در حالی که من می خواهم پارچه کثیف و عالی باشد ، اکنون بسیار کثیف و پر سر و صدا است. اول ، ما از شر دو خط غول پیکر که از چپ به راست در حال اجرا هستند خلاص می شویم. این کار را می توانیم با ابزار Clone Stamp Tool (S) انجام دهیم. من این ابزار را روز دیگر در آموزش مجله مورد بحث قرار دادم ، اما فقط برای به روزرسانی ، Alt را فشار دهید تا ناحیه مورد نظر برای شبیه سازی را انتخاب کنید (در این حالت من از ناحیه ای که در بالا قرار دارد استفاده کردم) و سپس ناحیه مورد نظر برای کلون کردن را تمیز کنید.

استفاده از برس نرم روی بافتی از این دست به این معنی است که اگر مستقیماً به دنبال شواهدی از تولید مثل نیستید ، تشخیص آن بسیار دشوار است.

مرحله 6
و اکنون ما خشن و شهری به نظر می رسیم ، اما نه خیلی خشن.

در این مرحله ، من تصمیم گرفتم که بافت را تیره کنم ، بنابراین یک لایه بالا با رنگ # 797c82 اضافه کردم و آن را روی Multiply قرار دادم. با این حال ، نگاه کمی عجیب و غریب بود و کرکی مایل به آبی داشت (نگاه کنید به زیر) در حالی که من می خواهم آن را تیره و خاکستری باشد. این مربوط به حالت رنگی است که ما در آن هستیم – CMYK. بنابراین وقت آن است که کمی در مورد حالت های رنگی صحبت کنیم … (حداقل همانطور که من آن را درک می کنم)

CMYK چهار رنگ فرایندی است که اکثر چاپگرها چاپ می کنند. با استفاده از این چهار رنگ (فیروزه ای ، سرخابی ، زرد و مشکی / کلیدی) می توانید از بیشتر رنگ های دیگر استفاده کنید. در واقع می توانید جوهرهای ویژه ای مانند Pantones نیز تهیه کنید که در یک آموزش آینده به آنها خواهیم پرداخت ، اما برای اکثر موارد ، این فقط CMYK ساده است.

اکنون در صفحه خود از RGB استفاده می کنید که همانطور که می دانید مخفف قرمز ، سبز و آبی است. این تفاوت به این دلیل است که شما در حال مخلوط کردن نور روی صفحه هستید ، بنابراین اگر همه رنگها را با هم اضافه کنید ، سفید می شوید – به همین دلیل در RGB ، کد رنگ سفید R: 255 ، G: 255 ، B: 255 – به معنی قرمز کامل ، سبز کامل ، آبی کامل.

از طرف دیگر ، روی کاغذ نتیجه تعامل نور با یک جسم را می بینید. از خاطرات تیره و تار من در کلاس علوم دبیرستان وقتی نور به چیزی تابیده می شود – مثلاً یک دیوار قرمز – این جسم در واقع نور را جذب می کند و نوری را منعکس می کند که نمی تواند جذب کند ، بنابراین دیوار قرمز قرمز را منعکس می کند ، اما بقیه را به طور موثر می خورد و به آن ظاهر می دهد قرمز بودن بنابراین ، اساساً بر روی کاغذ * روی صفحه ای که نور در آن نمایش داده می شود * معکوس می شود. روی کاغذهایی که دارای رنگ کامل فیروزه ای ، سرخابی کامل ، زرد کامل و کلید کامل هستند ، در واقع سیاه ایجاد می شود زیرا نور را به خود جذب می کند (که در مقابل RGB محل تولید سفید است).

این همه فقط اطلاعات مفیدی بود که توضیح می دهد چرا فضای رنگی مختلف وجود دارد. نکته اصلی که باید به آن توجه کنید این است که گستره رنگی که می توانید با CMYK ایجاد کنید از آنچه می توانید با RGB ایجاد کنید کوچکتر است. بنابراین وقتی به CMYK بروید ، متوجه خواهید شد که بعضی از چیزها خیلی خوب کار نمی کنند – مواردی مانند Overlays یا نشان دادن رنگ های بسیار روشن. پس از چاپ واقعی ، اغلب به اندازه کافی زیبا به نظر می رسد ، اما گاهی اوقات برای انجام کارهایی که ممکن است در فتوشاپ به آنها عادت کرده باشید ، باید حالت های رنگی را تغییر دهید. به یاد داشته باشید ، اگر به RGB روی آورده اید ، باید قبل از ارسال CMYK برای چاپ ، به آن مراجعه کنید. برای حفظ اثرات ، ما در این مرحله همه چیز را مسطح خواهیم کرد (منظور من را بعدا خواهید دید).

حالت های رنگ را تغییر دهید
خوب امیدوارم هنوز با من باشید – آنچه که در این مرحله اتفاق افتاد اساساً این است که تصمیم گرفتم برای تهیه خاکستری تیره مناسب به RGB برگردم و از همه مهمتر در مرحله بعدی که می خواهم بلوک های زرد را روی هم قرار دهم ، باید RGB هم باشم.

بنابراین می توانید این کار را با رفتن به Image> Mode> RGB Color انجام دهید. از شما سال می شود که آیا می خواهید تصویر را مسطح کنید – نه بگویید! شما باید یک تغییر فوری در رنگ آمیزی اثر تیره کننده مشاهده کنید.

بله ، من می توانستم این مرحله را خیلی کوتاهتر کنم و فقط به شما گفتم که دنبال RGB بروید ، اما آشنایی با فضاهای رنگی هزینه دارد 🙂

مرحله 7
بنابراین در اینجا ما در حالت RGB هستیم. بعد می خواهیم چند بلوک مورب رسم کنیم. بنابراین ابزار Polygonal Lasso Tool (L) را دریافت کرده و سپس یک لایه جدید ایجاد کنید.

حالا می خواهید شکل زیر را ترسیم کنید. برای انجام این کار خوب ، باید کلید Shift را نگه دارید تا گوشه ها مجبور شوند تا ضرب های 45 دقیقه ای شوند و یک شکل یکنواخت به شما بدهند.

 

مرحله 8
هنگامی که شکل را پیدا کردید ، آن را با رنگ پر کنید: # c4b10f ، که زرد زشت است ، سپس Blending Mode را روی Color Dodge تنظیم کنید. اکنون باید یک رنگ زرد روشن شبیه به رنگ زیر داشته باشید. توجه داشته باشید که اگر به CMYK برگردید ، خواهید دید که این اثر اصلاً چگونه کار نمی کند و چرا ما مجبور شدیم زودتر به RGB برویم.

به هر حال ، این لایه را چندین بار کپی کنید تا شش نوار زرد داشته باشید و آنها را تقریباً از هم جدا کنید تا یکی در سمت چپ و دیگری در سمت راست قرار داشته باشد و باقیمانده بین آنها جمع شود (در مرحله بعد دقیقاً آنها را فاصله خواهیم داد)

مرحله 9
اکنون به جای اینکه بخواهیم به همین تعداد دفعه خالی کنیم یا کلید پیکان را بزنیم (که من خجالت می کشم بگویم که من خیلی کار می کنم) ، ما از ابزارهای هم ترازی استفاده خواهیم کرد. بنابراین کلید Shift را نگه داشته و تمام لایه های دارای میله های زرد را انتخاب کنید. سپس در بالا ، روی ابزار ترازبندی نشان داده شده در زیر کلیک کنید. این به طور خودکار آنها را به طور دقیق قرار می دهد

(توجه داشته باشید که در نسخه های فتوشاپ قبل از CS2 ، شما باید لایه هایی را به این کلیپ های کاغذ کوچک وصل کنید زیرا لایه های Shift-Selecting فقط در CS2 ظاهر می شوند – نسخه ای که من از آن استفاده می کنم. انتظار دارم کاربران CS3 مشابه CS2 باشند.)

مرحله 10
خوب اکنون ما یک تابلوی کوچک کوچک با فاصله ای زیبا داریم که به نظر می رسد یک صنعتی است!

مرحله 11
بعد ، من یک لایه جدید در بالا و با یک برس سیاه و نرم بزرگ به آرامی در امتداد لبه ها ایجاد کردم. به یاد داشته باشید که هر چیزی خارج از راهنماها ممکن است به کارت نهایی نرسد (مگر اینکه چاپگر برش خود را از دست بدهد) ، بنابراین اگر رنگ در محصول نهایی قابل مشاهده است ، رنگ مشکی باید مستقیماً روی خط گسترش یابد.

مرحله 12
بنابراین فقط برای بحث در مورد خونریزی مجدد ، همانطور که قبلاً اشاره کردم ، همه چیز خارج از این راهنماها فقط یک ماده اضافی است که چاپگر می تواند برش دهد. بنابراین مهم است که در هر زمان موارد مهم مانند متن را در هر جایی نزدیک لبه ها قرار دهید مگر اینکه از بریده شدن آن متنفر نیستید. از نظر من ، اکثر چاپگرها عملاً از خط اصلاح فاصله ندارند ، اما این اتفاق می افتد ، به خصوص اگر از چاپگر ارزان قیمت استفاده می کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا